Måndag.

Som jag skrev i fredags så var jag sugen på bio. Dock blev det ingen bio i fredags utan istället i lördags. Dög lika bra det. Vi stack i alla fall in till stan och glodde på filmen Killers, den var bra och självklart så hade dom ju reklam för massa andra filmer innan filmen så jag och Sebbe vart genast sugna på två till filmer. Måste bara komma på vad dom hette och när dom går så kanske vi kan sticka iväg på nån av dom/båda. Haha.

Igår stack vi i alla fall ut i bilen tillsammans med familjen här, vi åkte ut mot kusten och käkade ute. Sen när vi kom hem så kom Robin och Maddis hit så då stack jag och Sebbe med dom och träffade lite annat folk. Trevlans det :)

Men ja, idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Jonas sitter inne på sitt rum nu, leker med nån bil eller något tror jag, en radiostyrd alltså, eller åtminstone så låter det så? Haha. Jag kanske ska gå ut för andra gången och kolla om det kommit någon post nu då, för sist så hade det inte det. Nåja, imorgon är även Britt-Marie ledig så då ska någon komma hit och klippa henne och Jonas, undrans om hon har lust att toppa mitt hår då också då kanske? Kan ju behövas innan det går av lika mycket som det hade gjort sist jag var och klippte mig, haha. Amanda kan vara ett vittne på att frisören faktiskt sa och visade att det på riktigt hade gått av, massa ;)

Nåja, sen är det onsdag och då åker jag nog hem. Om det inte blir torsdag? Men lutar mest åt onsdag. Förövrigt så kommer Elin till mig om två veckor, det längtar jag efter. Minns knappt sist jag träffade henne. Eller ja, det var väl kanske då hon fyllde 18 då, men ändå. Nu blir det egentid för me and mig BÄBY. Det ser jag fram emot enormt mycket! ♥

Jaja, nu ska jag springa ut till postlådan en andra gång då.


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Jaaaa :D Det gör jag också, helt underbart :D SAKNAR DIG <3 men det gör ajg typ alltid, eftersom jag inte får träffa dig så ofta som jag behöver :O Du och sebbe får ta och flytta hit till Eskilstuna! Eveline MÄMÄ Fahlström gud vad jag SHOOLAR dig <3 Min bästa vän som jag träffar allt för sällan :/ Puss på lilltån <3

2010-06-21 @ 14:21:16
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

SVAR: haha jaa det kan man lugn säga :D Vadå, du gillar ju när jag är i rabatten xD Du skrattade sist :P Någe galet hittar vi på :D <3

2010-06-21 @ 17:06:05
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: felicia lundin

haha heter din också det? ;)

2010-06-21 @ 17:20:59
URL: http://feluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0