Ready

Nu är det ju så att det om tre dagar smäller!

Idag blev det till att kolla på bilder från Alla Barnens Dag men också fika och få veta de sista betygen. Efter det slutade vi så då stack nästan hela klassen till Kina och käkade, ja vi åkte till Kina ;) Eller inte, men aja. Det var med andra ord sista gången jag var i skolan som en skoldag och det var även sista grejen tillsammans med klassen, förutom själva studentdagen då. Det känns sjukt. Sorgligt egentligen..

Men fortfarande glädjande!

I vilket fall som helst så ska jag visa lite bilder från igår snart, för igår var det en BF-dag ute vid eskiln med klasskamper, 5-kamper och även dragkamp mellan år ett, år två och år tre och självfallet så vann ju vi i år tre med tanke på att vi ville gå ur skolan med revanch! Men nåja, efter dragkampen så begav vi oss mot vattenskidsstugan för att några ville åka tube så jag och Amanda hoppade i båten och tog lite kort istället, alltså dom som ni ska få se snart men först och främst så ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Klart jag kommer ihåg chesusbarnen <3<3 ALLTID <3

2010-06-09 @ 20:45:22
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0