take me to the sky.

Idag är det tisdag. Britt-Marie är ledig så idag har jag både hon och Jonas som sällskap. Visserligen har ju Jonas en kompis hemma också då, men ändå. Jag har ju sån tur idag i alla fall så min snälla svärmor bestämde sig för att göra pannkakor till lunch bara för att hon vet att jag tycker om det så mycket, så nu längtar jag massa tills det är klart. Haha lät som om pannkakor var min störtsa kärlek men så är det också, nästan. Tråkigt att jag aldrig äter det hemma bara, haha.

Men ja, idag vet jag inte vad jag ska hitta på här hemma, blir väl snart till att äta då och sen ikväll blir det toppa håret och kanske klippa till luggen lite också. Men nej, nu ska jag springa och hämta posten så ska jag väl vänta in pannkakorna sen. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0