Time for one of the big things

Idag är det dags för bal! Det blir för mig min första bal eftersom att jag inte kunde gå på "balen" som hölls i slutet av nian. Anledning? Jo jag hade ju precis blivit påkörd så, haha. Men nu är det dags och för den delen så är ju den här balen mer seriös än nians, men så kan det vara.

Ungefär halv två kommer benita hit och ska fixa mitt hår. Än sålänge så har jag fixat på mig mina lösnaglar och nästa steg är att sminka mig. Men det väntar jag med så länge jag kan. Nåja, ska bli kul att se hur fina alla är ikväll vid fem tiden då alla ska börja komma till Färna Herrgård och årets bal. Men nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så ni får väl hålla er till nästa update som troligtvis kommer inehålla bilder, massa fina bilder!

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0