I stay in love

Det snöar fortfarande. Egentligen är det ju onödigt att klaga över det, för det är ju inte direkt så det hjälper. Men vad ska man göra då? Jag är trött på den här jävla snön nu så jag blir ju inte så glad av att vakna och se att allt utanför fönstret är vitt vitt vitt och åter igen vitt. Liksom, igår när jag somnade var snön halvt bortsmält och man kunde gå på asvalten och höra gruset knastra under fötterna. Igår var det på god väg att bli vår. Men se, blir man för glad åt sånt, då vänder det tydligen.

Inkomet sms för ungegär.. några minuter sen: Jag saknar din varma kropp och ditt härliga leende:) (jag antar att det ska stå "ditt", för det stod "...och fitt härliga leende", haha.)

På tal om det så saknar jag min pojkvän obeskrivligt. Hm, ganska mysko dedär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0