Jag saknar det..

Nu sitter jag här. Glad åt att jag hittat en praktikplats såhär i sista sekund. Ska dit imorgon och visa upp mig och prata lite och så. Men samtidigt som jag är glad åt det å lite till så är jag lite ledsen.. Jag satt nyss och kollade på foton på mig själv och vad kom jag på? Jo, att jag saknar min lååånga hår! Det tråkiga var ju bara att det var så sjukt slitet och att det börjar bli lite slitet nu igen så ja, time to go to frisören. Tråkigt nog för då blir det liite kortare, IGEN!

Men ja, på tal om hår så ska jag bara för det visa er två bilder då det var sådär långt som jag vill ha det. Åh :(


Tagen i slutet av Juli förra året


Och denna tagen i slutet utav September


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0