♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Nu är jag hos Sebbe. Kom hit typ tjugo i sju igårkväll och Sebbe kom hem ungefär tjugo minuter senare, eftersom att han kom hem från jobbet då. I vilket fall så är han på jobbet nu med och nyss stack hans mor med, så nu är jag ensam hemma här. Visserligen är det ju inte så långt kvar tills Sebbe slutar men ändå :)

I vilket fall så gick det bra att åka till praktiken igår, förutom att tåget hem var typ en kvart försentat. Men det gjorde inte mig något, jag hade ju ingen tid att passa direkt och jag led bara med chaffören. Hans telefon ringde hela tiden om inte han ringde till någon. Allt för att försöka ta sig framåt i tid. Men nej, inte så lätt. Tycker faktiskt synd om dom och något jag inte förstår är varför alla skriva saker som "jävla SJ" osv. det är ju inte direkt deras fel att snön kommer i så stora mängder och samma spåren? Eller? Nej tänkte väl det. Haha.

Visst jag kan erkänna, har man en tid att passa så är det väl klart att man kan blir lagom frustrerad när ens tåg inte kommer fram förrän en kvart senare än det skulle. Jag kan förstå det. Men svär då åt vädret, inte åt tåget ;p

Men nej, nu ska jag vandra runt lite här på internet å se om det hänt något kul eller inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0