Perfekt dag!

Fick en underbar start på dagen! Låg och halvsov lite fram och tillbaka tills jag sen började skriva lite sms med Sebbe tills jag bestämde mig för att gå upp. Vrider på persiennen och får se det underbaraste någonsin; det snöar! Det är kritvitt! Det är vinter! Åh vad glad jag blev. Jag var livrädd att våren skulle starta redan nu och det vill jag ju inte. Vem vill det liksom?

Ironi. Jag blev förbannad. Seriöst det är snart April. Det ska börja vara shorts väder snart. Det var den sämsta starten på dagen alltså. Ni fattar va? Ja precis, för ALLA vill ha vår nu....

Kommentarer
Postat av: Elin=) 17 år och mamma till Molly<3

SVAR : haha, jaa :D <3

2010-03-21 @ 13:00:07
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och mamma till Molly<3

Där blev jag nästan lite rädd :O TRodde du menade allvar där ett tag :O !



Det snöar här med ;( HATAR DET ! '



Snöar det på min födelsedag blir jag förbannad... <3<3

2010-03-21 @ 13:01:29
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0