Save you

Första dagen på sista veckan, check. Känns både bra och inte bra att praktiken börjar lida mot sitt slut. Ha ju liksom blivit som en liten vana att sätta sig på tåget mot Hallsta och sen gå in till en massa glada och skrattande barn. Självklart finns det undantag. Alla kan ju någon gång vara ledsna och arga, men sånt hör ju till. I vilket fall så lär jag ta och intervjua någon där borta den här veckan, med tanke på att det hör till våran APU-uppgift. Men det ska nog gå bra. Nåja, det är ju fortfarande fyra dagar kvar så jag kanske inte ska börja klaga på att det snart är slut, redan. Nej precis.

Nåja, nu kan jag ju bara säga att jag är galet sugen på kladdkaka. Orkar jag baka någon? Nej.

Kommentarer
Postat av: Elin=) 18 år och mamma till Molly<3

Finns massa kladdkaka här hemma ;) <3

2010-03-23 @ 15:33:12
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0