Två dagar..

..gick det och sen fick jag hem kläderna från båda ställerna. Alltså från både Nelly och Bubbleroom och som tur var så passade allt så jag slipper skicka tillbaka något. Tur i oturen.

Eller rättare sagt, något positivt med en kass dag. Dagen i sig har inte varit kass, men jag har haft en extremt retlig hosta exakt hela dagen! Eller ja, när jag hade varit hemma i kanske en-två timmar, då gav den upp. Men annars så har jag hostat mig igenom resten av dagen.

Nåja, nu ska jag fixa mina naglar. Men såklart så ska jag självklart visa hur kläderna satt på mig ;D haha.





Se där ja.. Nu ska jag kolla vidare på Sveriges Värsta Bilförare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0