Chokladpudding

Som ni ser så fick min blogg precis en ny header. Kände att det behövdes.

Min helg har i alla fall varit lyckad. Fredagskväll så kom Sebbe hit, satt i rummet med mamma å pappa till typ halv tolv innan vi tillslut gick och la oss. Sen var det lördag och Sebbe var snäll och skjutsade över mig och Amanda till Fagersta då det var dags för Alla Barnens Dag. Innan så sas det att det skulle regna och det var ju vääääldigt negatvit, men ack så fel. Det blev strålande sol och med andra ord vart dagan superlyckad! Allt vart super :)

Idag så har dagen varit superseg för det har regnat och sånt tråk. I vilket fall så har jag och Sebbe inte gjort ett smack förutom att jag var söt och gav honom "frukost på sängen" (klockan var två på eftermiddagen så;)) vilket han behövde eftersom han inte käkade när jag gjorde det, haha. Nåja, nu ska jag snart ta och lägga mig för jag är trötter, hur jag nu kan vara det?

Nattis eller något, har som tur var liiiite sovmorgon imorgon! OMTYCKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0