Some neeew

Skolan idag var lite seg, fast gick ändå rätt fort. Jag och Amanda hade lite att göra idag på Alla Barnens Dag-lektionen så det var ju bra det. Sen så blev kl tio i ett. Amanda slutade sin natur då. Eftersom att alla tåg går tio i,(alltså slutade hon när ett tåg gick) så kände vi att aja, vi går väl sakta mot station då, så kan vi ta ut pengar och så där sen tar vi tio i två tåget till Västerås.

Amandas lillasyster skrev kl ett att tåget var försenat och skulle komma tio över så jag och Amanda snabbade på våra steg. När vi fortfarande hade en bit kvar, så hör vi tåget tuta och då vart det fart på oss, springa springa springa, sen när vi väl var framme så var vi ju såklart tvugna att pipa våra kort och samtidigt som vi går/småspringer över till perrongen, då kommer tåget in. Timeing! (stavas?) I vilket fall så blev det våran dagsmotion och det är ett under att jag överlevde, kändes det som ;) Nio minuter tog det för oss till stationen då, bra jobbat!

I Västerås så hittade jag i alla fall en tunika, ett par jeansleggings, ett par ringar och sist men dårakt inte minst, ett par skor. Toppen! Provade även en superfin bikini, men den satt inte riktigt bra så den fick stanna kvar inne på Gina, tråkigt nog.

Nu är jag trött, jag som hade tänkt fortsätta med mitt svenska-tal, men nej, det lär nog inte gå så bra det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0