1 November

Helgen är förbi och jag har gjort ännu en dag av praktiken. Dock tror jag att denna vecka kommer bli seg och långtråkig då det inte alls finns mycket att göra när det bara är Fritids.

I helgen så har det väl inte hänt något speciellt tror jag. Fredagen bestod av att hjälpa Robin lite med bilen (Sebbe hjälpte, inte jag) sen åkte vi även hem och tjockade lite framför Idol. Dock fick jag kolla vem som åkte ut själv, Sebbe somnar ju så fort man ligger i sängen så. Fick i alla fall sova på helt nya sängkläder med tanke på att dom hade vart in till Ikea under dagen och då passade han på att köpa nya kuddar, nytt täcke och nytt lakan, påslakan och örngott.

Lördagen bestod av att först å främst åka in till stan med lillebror Jonas också. Började med JC där älsklingen köpte nya byxor, ny tröja och en ny t-shirt. Snyggt var det! Efter JC vart det även in på Ikea en sväng för Jonas ville ha ett nytt sängbord. Jag och Sebbe hittade även en säng som vi kom överens om att vi ville ha. Frågan är bara hur vi ska göra med det, den gick ju snart ur sortimentet. Sämst... Men kanske går att lösa :)

Mot kvällen ringde Maddis och undrade om vi hade lust å hänga med på bio. Och så blev det. Så när jag stod och fixade mig efter maten så bestämde sig Sebbe även för att fixa håret. Så med nya kläder och fixat hår blev han min lilla mumsbit där resten av kvällen. Ja, han brukar aldrig fixa håret :p

Filmen var i alla fall SAW och den var i 3D. Dock var det inte alls något speciellt med 3D till den filmen. Jag tyckte mest bara att det vart suddigt stup i kvarten och att texten aldrig gick att läsa samtidigt som man kollade på bilden. (Antingen kolla på bilen eller på texten alltså)

Nåja. Hemma igen. Glor på inspelade program som jag inte sett ännu. Men nu ska jag nog kila och ta lite glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0