Dag 06 - Favortit superhjälte och varför?

Haha asså den var nästan lite fånig. Vadå superhjälte? Jag har nog inte speciellt mycket favoriter bland sådana. Sen kommer jag knappt ens på vilka som finns nu?

Men okej. För att inte vara allt för tråkig och säga "ingen" så får jag nog lov och säga Spiderman. Haha. Anledning.. ja, kanske helt enkelt för att han är snäll och hjälper dom som behöver hjälp. Men det är väl superhjältarnas "jobb"? Men sen gillar jag sötheten som finns i honom och att han är mystisk med sin dräkt så ingen vet vem han är...


Kommentarer
Postat av: michelle

Sv: haha jo, det är svårt detdär :p

smycken har han fått massa, och han kanske inte vill ha mer smycken än mig? xD haha.

Tror dock att jag har kommit på en sak, typ en vargprydnadssak. Han tycker vargar är sjukt snygga med, så kan ju köpa något sådant? finns ganska coola sådana. Och det borde han ju uppskatta? hha.



Jo, usch det är så svårt att säga vad man själv vill ha, men till andra. Skitsvårt :p haha. Hoppas du lyckas med hörrudu!

2010-11-28 @ 19:12:47
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: michelle

sv: får ju hoppas att han gillart med ;)

2010-11-28 @ 21:15:33
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: haha oj, såg det sen men nu är ena raderat! har skrivit 2 nya inlägg också ,deru! ;)

2010-11-28 @ 22:09:47
URL: http://writteninthestarss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0