Det är helg nu.

Eller ja. När Sebbe kommer hem från jobbet (han slutar ju redan halv två idag) då är det helg för honom och då  är det ju helt enkelt helg! ;)

Dock har jag inte den blekaste om vad som kommer hända i helgen. Jag har ju fått presentkort på Veromoda av svärmor som jag gärna skulle vilja använda mig utav, men nu är det ju så att jag är hemma hos min pojke och han är inte den mest shopping-sugna människan på jorden.

Jag har inget att skriva heller. Jag mest bara skriver för att ha något att göra. Men idag har jag trots allt plockat undan en del på rummet - smutstvätt! Och så har jag även bytt sängkläder. Så lite nytta har jag gjort ;)

Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

haha du kunde gått med mig i lördags, jag gick själv inne på gina medan f gick på intersport :p

2010-11-22 @ 10:25:46
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0