Your arms feel like home ♥

Ännu en dag klar. Första dagen av sista vecka. "Har du tänkt nå mer på hur du ska göra, om du ska vara kvar eller ej?" Den frågan fick jag idag. Tänkt har jag, men ännu har jag inte kommit fram till något svar. Dagen idag tog dock på krafterna. Första dagen efter lovet. Barnen som brukar vara där (förskoleklass och fem-årsgruppen) och det var inte längre bara-sitta-och-inte-ha-något-att-göra utan idag var det, dra-isär-alla-som-bråkar, skälla-på-dom-som-vägrar-förstå, skälla-på-dom-som-inte-lyssnar och allt dedär dryga.

Så med andra ord, för er som inte förstod, så är idag en sån där dag då jag nog är klar med praktiken på fredag. Jag orkar inte mer! Så känns det. Men sen är det ju dedär, tänk om det hade varit ett jobb, då kan man inte komma med några dumma jag-orkar-inte-förklaringar. Då är det bara att kämpa på. Dock har jag ett val, detta är ju inte ett jobb utan en praktik. Men kanske ska jag ta en break ett tag. Skriva upp mig på vikarie listan och istället bara ta en liten vila i någon vecka sen gå tillbaka? Eller kanske ta ett annat ställe?

Då blir dom väl avis, haha. Men praktiken är ju trots allt till för att jag ska får erfarenheter och inte kära ner mig i något speciellt ställe. Skit samma.

Just nu är mamma och pappa iväg till Västerås. Dom skulle åka iväg och leta rätt på någon present till mig. Dock får jag den ju såklart inte förrän på onsdag. Om dom nu hittar något ;)

Men nej, nu lär jag runda av. K är klant och sabbade sin blogg ;)


Kommentarer
Postat av: K a t t i s -v-

det är hemligt änsålänge (:

2010-11-08 @ 22:21:49
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: katarina

klanta sig vare ;) haha :D Desingen/headen som du la in i min blogg i går har återgott till den du gjort först? Är de nått som är fel på blogg.se ? eller är de min blogg som har återställt sig själv ? ..

2010-11-09 @ 10:50:04
Postat av: michelle

sv: jo, såfall något sådant. :)

fast kanske ganska jobbig att vara fet och klumpig när man tar studenten. Och så hoppar alla hit och dit, kanske inte så kul att inte kunna vara med på det? haha. ja, jag ska vänta några år till. Min slutsats ;)

2010-11-09 @ 19:49:46
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0