Dream on..

Jag kan inte glömma den där gången då när jag och Sebbe var nere i Motala. Jag stod inne i vagnen och diskade och Sebbe skulle ut och tömma lungan på vatten. Helt plötsligt ser jag att Sebbe sitter och skrattar så jag tittar lite åt sidan och ser en liten pojke där. Efter en stund satt dom till och med och blåste såpbubblor tillsammans.

Jag kunde dårakt inte låta bli att le och det kändes ju helt great. Dels för att Sebbe såg så glad ut och dels för att det var en trevlig syn.

Sen kommer han in.
Jag: "Har du skaffat en ny kompis?"
Sebbe: "Jäkla dryga unge, jag bara väntade på att dom skulle gå så jag kunde ta upp lungan igen."

Haha ja? Han säger i alla fall att han kommer tycka om sitt/sina egna barn. Huvudsaken det? ;)

Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: kan skriva det i ett inlägg sen :)

2010-10-22 @ 08:47:50
URL: http://jesuisnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0