För mycket snö?

Nu är första veckan av praktiken avklarad. Fredagen idag var riktigt lugn och skön. Speciellt efter lunch. Fick även lyssna på lite fiol- och gitarrspelande av lite olika elever, varav några från min förra praktik-klass och några från förskoleklassen där jag är nu. Duktiga flickor :)

När jag gick hem stötte jag även på en av pojkarna som idag var ledig, så det var ju lite kul att få träffa honom också, haha. Han bara tittade upp på mig och log och sa hej lite sådär sött, haha söt som han är.

Nåja, Sebbe skulle jobba i helgen. Men idag åkte han hem för han kunde inte jobba. Det var för mycket snö? Hm..
Ja, snön har redan börja kommit på vissa ställen, det är ibland några minus på dagarna här och ÄNDÅ så är det massa ungar som springer runt ute på rasterna utan sina jackor. Liksom hallå? Var några ute på gatan här nyss också och dom hade inte ens jacka på sig nu. Not good. Haha, ja jag sitter ju inte direkt och håller koll på elever från skolan nu när dom är hemma också, jag bara råkade se att dom sprang runt utanför mitt fönster.

Nej, nu ska jag hitta på något annat. Vill bara att klockan ska bli åtta så jag kan slå igång idol. Vill försöka övertala mamma till massa chips, dipp och popcorn också. Alltså massa gottigt, inte bara en sak att välja på. Ni förstår vad jag menar? Ja det gör ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0