Jag vet inte

Nu är jag hemma från ännu en dag. Eller ja, jag har varit hemma en timme men ändå. Just nu lockar duschen extremt mycket. Har regnat exakt hela dagen och det är rätt kallt inne där vi är också, med andra ord är jag helt kulen (vad heter det? kall är jag i alla fall..) och en varm dusch skulle sitta perfekt!

När det är sånt här skitväder gillar jag verkligen inte hösten. Annars gör jag det, alltså dom dagarna då solen tittar fram och värmer lite. Skitvädret gör bara att jag längtar efter sommaren (jag jag vet att det inte ens blivit vinter ännu..) och att jag tycker sjukt synd om Sebbe som faktiskt ALLTID får gå ute. Om det så är minus, glödhet sol eller spöregn...

Men ja, helt slut är jag. Barnen har inte riktigt lärt sig att jag är som en fröken och att dom måste lyssna på mig. Dom flesta har det, men inte riktigt alla. Med andra ord blir man trött. Säga till 1000 gånger men ändå så lyssnar dom inte, kanske är det inte för att jag är jag utan för att dom är som dom är också. Alla barn är ju så olika.

En sak är i alla fall säker och det är; ska jag jobba med barn så får det bli på en förskola (1-3 / 3-5 åringar). Annars vore något annat väldigt mycket bättre för mig. Men vad?

Jaja, ska väl kolla om det finns varmvatten sen blir det duschen isället!


s.o.m.m.a.r.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0