Open up your eyes

Goddag denna gråa söndag. Ja söndag redan, så var det ja.

Idag har jag inte en ända plan för dagen, har jag visserligen aldrig.. Förutom att jag ska duscha då. Men det tar ju inte hela dagen precis.

Nyss så var jag tvungen å sminka mig lite lätt (speciellt vid ögonen) då pappa skulle vara med i någon tävling som hade temat ögon. Ja, ibland får man stå ut med att ha tre fotonördar i familjen helt enkelt. Tråkigt bara att dom måste dagit bilden just under tiden som temat är, alltså dom kan inte ta någon gammal bild som är tagen för några år sen eller liknande. Anledningen till att det är tråkigt, ja, jag har ju redan lite olika pics på mina ögon som jag för den delen tagit själv, men det borde väl inte skada ;)

Nåja. min pojk sover fortfarande! Hur konstigt är inte det liksom? (ja han är kanske lite bakis då men i alla fall). Det är inte varje dag jag vaknar före honom, i alla fall inte med flera timmar. Men han förtjänar att få sova lite extra så mycket som han alltid ska jobba jobba jobba, haha. - han är vaken nu.

Men nej. Nu ska jag göra något annat istället. Typ sims?


Gammal bild som jag själv tagit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0