Skyynda då!

Nu har jag ringt. Mitt svar vart att jag skulle ringa igen om ca en timme för att alla var på rast då ungefär. Nu har det gått kanske en halvtimme och jag tycker tiden går lite väl sakta. Vad gör jag om dom också säger nej då? Allt ska liksom vara klart idag, panik.

Ja, allt är fortfarande mitt eget fel. Men hur ofta får man nej från alla förskolor? Ja inte fan brukar det vara ofta i alla fall. Rättare sagt, aldrig varit med om det. Men ja, jag låter tiden gå så får jag fortsätta hoppas på att dom säger ja. Då lär jag springa dit och få pappret påskrivet och ta med det till min arbetsförmedlare imorgon när jag ska dit. 

Det dryga är ju bara att tiden går för jäkla sakt när man sitter och väntar..

Nu börjar jag även känna den där nervös känslan i magen. Både angånende praktiken och att det inte är lång tid kvar tills vi får höra hur det blir med lägenheten. Undrar hur det blir?

Fasen var mycket inlägg det blir om praktik nudå? Haha, märks vad som snurrar i mitt huvud i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0