Crosspojke

Min pöjk är just nu ute och åker cross med Robin så jag passade på att sätta mig här.

I vilket fall som helst så har jag varit vaken sen klockan fem imorse. Ja trot eller ej. Min hals var extremt irriterande och det var hosta som smög sig på, så jag har varit vaken sen dess. Lär ju somna sött ikväll i alla fall. Men men, när grabben/grabbarna kommer tillbaka så kanske det blir till att åka in till stan (sen när Maddis är hemma från skolan?) och glo efter något att ha på sig imorgon. Är ju som sagt lite fest då.

Men nej. Nu har jag kollat alla bloggar jag brukar läsa, jag har kollat facebook, jag har kollat bilddagboken och jag har kollat min blogg. Så nu ska jag glo om det finns några små söta pannkakor som väntar på mig i kylen sen ska jag sätta mig framför tv:n istället.

Håll tummarna för att min pojkvän ska komma hem helskinnad ;)

Kommentarer
Postat av: Grodan

sv: uff... 5 är lite tidigt att gå upp kanske ^^

2010-09-04 @ 19:28:33
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0