Don't like this..

Den här dryga sjukan är kvar ännu. Nu har jag varit sjuk en vecka och är alltså inte frisk än. Jag lyckades till och med smitta min sötnos. Men det är smällar man får ta, tyvärr har ju han ett jobb å gå till och sånt men ja.. Vad ska jag göra åt det nu? (a)

I alla fall så märkte jag för nån dag sen att jag till och med hade gått ner ett kilo under tiden jag varit sjuk. Hur bra är det egentligen? Haha.

Har inte ett skit å skriva så jag tror att jag typ ska sticka och spela the sims 3 istället. Är rätt ruttet att sitta här nu. Daaag iiiin... daaag uuuut...


Kommentarer
Postat av: PAUSE

jobbigt att vara sjuk

2010-09-07 @ 16:12:40
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0