Du & din partner

Vad heter ni? Evelina och Sebastian
Hur träffades ni? Genom Rallycrossen ;p
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart ett år :)
Är ni förlovade? Ja, sen lite mer än tre månader tillbaka.
Bor ni ihop? Nej, men så småningom så ;p

Har ni barn? Nej inte ännu
Har båda körkort? Bara Sebbe än så länge :p
Kommer du ihåg er första kyss? Det gör jag :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Höhö, det var jag! ;)
Vem fyller först på året? Sebbe
Vem är längst? Han där med
Vem sjunger bäst? Jag nog inte påstå att någon utav oss är så bra på den fronten ;)
Håller ni i handen på stan? Alltid :)
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nope
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja, smått kanske
Vad har ni gemensamt? Hm, något finns det nog ;p

Blev du kär i första ögonkastet? Blev lite in love där.. andra gången jag såg han
Har ni stora framtidsplaner? Ja :)
Har ni varit utomlands tillammans? Nej inte ännu ;)
Vem lagar bäst mat? Vi har väl inte lagat så mycket mat än :p
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ses inte på vardagar :(
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, massa :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Lika som nu :( 

Blir du lätt svartsjuk?
Nej :p
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar 
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Rygg, armar.. räknas ögon? Haha allt.
Pratar någon av er i sömnen? Nej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0