Finely

Idag är det dags för mig att pysa till min pojkvän 16 mil bort. Var ju faktiskt en månad sen nu, så det är på tiden! Förutom att jag fortfarande är lite dryg i halsen så är jag faktiskt rätt frisk, förhoppningsvis blir det ännu bättre så snart som möjligt. Annars känns det som om Sebbe kommer bli lite lagom uttråkad den här helgen om jag inte ska orka göra något. På lördag är det dags för party med tema. Så på fredag åker vi in med Maddis & Robin för att kolla om vi hittar nå passande kläder. Dock hoppas jag att jag mår bättre än såhär då?

Men nej. Nu ska jag packa klart min väska som jag började med igår, sen ska jag nog bara försöka få tiden att gå. Genom att byta om, fixa mig, glo på tv och sånt. See ya!

Kommentarer
Postat av: cattiseriksson

du får ha det så bra så ses vi sen någon gång ;D <3

2010-09-02 @ 15:27:51
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Grodan

Krya på dig!

2010-09-02 @ 18:01:24
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0