Hello

Idag är det onsdag. Det betyder att jag ska pysa till min pojk imorgon. Fick min mobilbiljett idag också. Förhoppningsvis så är jag lite mer frisk och lite mer pigg imorgon. Vore faktiskt inte så kul att åka dit och vara lika slut i kroppen som idag. Dock var jag mer slut igår, så det är säkert snäppet bättre imorgon. That's good.

Ska i alla fall försöka packa klart väskan idag, har bara plockat ner lite.. tills jag inte orkade nå mer. Kanske blev lite för mycket att duscha och packa? Haha. Ja som sagt, helt pigg är jag ju inte ännu.

Men nu börjar jag bli lite hungrig så borde nog se till att stoppa något i magen. Om min kropp går med på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0