I am not a robot

Tjenamors!

Idag har jag inte gjort ett smack - som vanligt! Eller jo, jag har bränt ihop en skiva till Sebbelajnus bil med tanke på att han bara får in P3 och det suger i längden (typ ingen musik alls). Så ja, en skiva med hela 60 låtar. Så jag hoppas han blir någorlunda nöjd med den.

Nyss bakade jag muffins. Vanliga och med äpple i. Vart lite suger på det nu eftersom att Sebbes far gjorde med äpple i, i helgen. Dom var mums så jag hoppas jag lyckades jag med ;)

Ska snart ta någon. Dom måste bara kallna lite. Fast ja, jag kollar ju ändå på Halv åtta hos mig nu, så kan väl ta lite muffins till Idol sen istället. Det börjar ju snart så.

Imorgon: Möte på min gamla skola. Där jag gick från 7:an-9:an. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0