I like

Goddagens. Igår så bjöd älsklingen mig på god mat (på en restaurang) alltså. Det tyckte jag om, även om jag vart äckelmätt och typ inte ens hade lust å prata för det. Fast ja, det gick över rätt snabbt ;) Så det var vad vi hittade på igår på våran ett-års dag. Mys.

Nu sitter jag ensam hemma här. Åker hem ikväll. Men blir inte med tåget förrän halv nio eftersom att Sebbe måste komma hem från jobbet först - så han kan skjutsa mig till tåget. Haha. Men innan dess är det många timmar kvar. Så vad ska jag hitta på till dess då?

Lär hoppa in i duschen nu i alla fall, sen sätter jag mig väl och glor på tv eller något, om det är nå intressant där. Antagligen inte, men lär ju ge den ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0