Jobbis

Jag har börjat fundera vart min jobbcoach har tagit vägen. Det var nog typ en månad sen jag träffade honom och han sa att vi skulle höras efter typ två veckor eller något, men han har inte sagt ett ljud..? Ja, nu tänker alla: Men varför hör inte du av dig? Men jag är ju inte dum, självfallet skickade jag iväg ett mail där jag berättade hur det gått med mitt jobbsökande (som jag skulle göra efter ca två veckor). Detta var ett tag sen nu och jag har ännu inte fått något svar. Om alla tänker: Han kanske inte har läst sin mail? Ja då lär ni ju vara ute och cykla med tanke på att hans jobb handlar rätt mycket om att han kontakt med folk genom telefon/sms/mail. Med andra ord borde han läst det, har han inte fått det så borde han hört av sig vid dehär laget ändå.

Jag bara håller tummarna för att han mår bra och är frisk. Tänk om något har hänt? Det kan ju inte jag få reda på antar jag..

I vilket fall så har jag en tid på Arbetsförmedlingen på torsdag. Ett möte om jobbgaranti för ungdomar, roligt. Kanske inte. Skit samma, jag är glad bara jag får NÅGOT att göra, om det så är att gå på ett möte. Nu får jag väl nörda sims istället då. Kanske kan bygga något lyx hus och skicka in det någonstans åså blir det en riktig ritning av det så blir det 2011:s nya lyxvillor? Kanske kan jag tjäna pengar på det då eftersom att det var jag som kom på hur det skulle se ut? Gud vad jag är rolig ibland. Tjäna pengar för att jag spelar sims? Ja, drömma får man ju.

Kommentarer
Postat av: amanda

skulle vi ses på fredag? ;D

2010-09-14 @ 17:30:48
URL: http://writteninthestarss.blogg.se/
Postat av: amanda

naajs, skall jag komma upp till dig då? :) ska ha matte på morgonen men vi kan ju vara mer mot kvällen?

2010-09-14 @ 19:20:52
URL: http://writteninthestarss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0