Paint

Det var väl ett tag sen det skrevs ord i min blogg just nu. Varför? Jo för att min pojk varit här och för att jag heller inte haft någon speciell lust. Sen klickar jag in på Anna's blogg och ser att hon skrivit att hon läser min blogg dagligen då kände jag mig ju lite smått elak för att hon inte fått något update på en hel helg ;)

Så vad har hänt i helgen då? I fredags så kom Sebbe runt fem tiden och när mor och far stuckit så moffade vi ner oss i soffan med dricka och popcorn framför Final Destination 1 (med paus för Idol mitt i då ;)) eftersom att Sebbe bara sett två:an. Klockan vandrade iväg och vi gick och la oss.

Igår så kollade vi även på Final 3:an och 4:an och sen fick jag lov att offra mig och gå ett varv med honom runt hela crossbanan så han fick se hur den såg ut, sen begav vi oss mot Avesta där det var dags för bio. Inception.

Dock kan jag inte avgöra om jag gillade filmen eller ej. Den var inte kass men den var inte riktigt bra bra heller så den ligger någonstans mitt i mellan? Hihi.

Idag tjatade gubben så jag fick även pysa ut och övningsköra. Mamma, halvrädd för att jag skulle köra ner i diket(?), brevid mig och en lugn och tyst pojkvän i baksätet. Med andra ord gick allt bra, mamma är bara lite känslig ;p

Men nej, nu ska jag kila. Btw så var det ett år sen jag träffade Herr Sebastian för första gången idag. Den ni!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, fy skäms på dig Evelina! Blogga meraa ((:

Och grattis på ett år sedan du träffade Sebbe, jävla tur du gjorde det va.. :)

2010-09-12 @ 19:46:47
URL: http://annawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0