T.R.E

Idag vill jag säga grattis till mig och min sötaste till tre månaders förlovning. Jäkla tid att gå snabbt alltså. Jag älskar dig Sebastian ♥

Just nu sitter jag och glor här. Har inte mer än hunnit vakna lite, ätit lite frukost och så. Jag väntar nu på att mor min ska vakna, ska prata lite med henne. Sen ikväll åker ju hon och pappsen bort också. Dom sticker till Västerås för att glo på Rallycrossen. Jag saknar den lite eftersom att jag knappt sett en ända tävling i år. Jodå, några men. Min pojk hade ju otur med sin brum så då vart det lite mindre roligt att åka och kolla. Fast jag saknar själva grejen ändå. Men blir inge Västerås för min del, Amanda kommer ju hit ikväll för att glo på film och Idol tillsammans med mig och popcornen! Idag igen.. tre dagar i rad har jag ätit det då. Nyttiga jag då :)

Men nej. Nu sätter jag väl igång femte säsongen utav mitt älskad One Tree Hill för att sysselsätta mig tills mor är vaken. Bara för det så kom hon ner nu..


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Snart har ni vart förlovade i 3 år... Det säger bara poff :P haha! Jocke och jag firar 3 års förlovning snart :P Känns som att vi förlovade oss nyss ;) <3

2010-09-19 @ 21:49:41
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0