Highway man

Goddagens. I brist på något kul att skriva så får ni en lista som jag hittade hos min fina vän Cattis.

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?
Jag var ett lugnt barn vad jag har förstått ;)

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?
Sol. I alla fall just nu, haha. Men så är det väl nästan alltid, är det vinter vill man ha sommar - är det sommar vill man ha vinter? Men ja, när det gäller semester så tror jag att sommar är det bästa!

3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Förhoppningsvis så jobbar jag väl och uppfostrar mina bebisar, haha!

4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?
Lite olika dedär. Vill nog ha lite nya böcker..

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?
Hm.. vad ska jag svara nu då? Vet tyvärr inte sådär.

6. Hur är du klädd just nu?
Mjukis och linne.

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?
Inte som jag minns i alla fall, haha

8. Har du åkt ambulans?
Nej

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?
Drink? Dricker jag alkohol så är det oftast groggar.

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?
Inte en aning, haha

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?
Bara småsaker. Men minns inga namn.

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?
Jooodu!

13. Vad är det mest konstia du har fått som present?
Hm, vad kan det vara? Kan tyävrr inte komma på något just nu :/

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Om dom är trevliga och inte drar ut på tjatandet så ja.

15. Vilken film såg du senast på bio?
Hm.. kan det ha vart SAW 3D tror jag

16. Kan du nämna tre skånska ord?
Nej.

17. När känner du dig som snyggast?
Det är väl lite olika det. Beror ju på vilken nivå självförtroendet ligger på ;)

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?
Lever på "extrainkomst", haha.

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?
Sällan jag gör sånt :p

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
LMFAO - Party Rock Anthem



Men nu ska jag kila. Dags för lite kladdkakebak och sen blir det mat!


Kommentarer
Postat av: michelle

Låten party rock anthem är överbra! haha, gillar inte ens sån musik ;)



OCH tre skånska ord kan jag ge dig ;)

Pära, rullebör och rälig :D gissa på nu ;)

2011-04-27 @ 19:17:09
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Men, din mupp! Baka kladdkaka utan att jag är där :(



Jag tror att jag snor den här listan av dig :) <3

SHOOLA <3<3

2011-04-27 @ 20:22:01
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Ja, men vi får pricka in en helg som vi kan ses :D <3<3

2011-04-28 @ 09:59:38
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Ni får börja jobba på en egen familj (a) <3<3

2011-04-28 @ 10:00:40
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: michelle

sv: haha, du var inte ens nära ;)

Pära=Potatis

Rullebör=Skottkärra

Rälig=Äckligt

Det enda av de jag inte använder är pära :p men rullebör och räligt används typ alltid, haha :p

2011-04-28 @ 17:35:40
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0