Jippi!

Nu har jag städat klart. Blev en liten såkallad storstädning. Jag har torkat massa damm, damsugit på ställen som ofta glöms bort, torkat golv, och ja.. massa sånt jox!

Jag har under tiden även kommit på att jag har lite för mycket småplock. Det stör mig. Saker som man på något sätt vill ha men nu är det nog dags att säga hejdå till dom, haha. Jag är dock lite ledsen över att bo i lägenhet, hyres dessutom. Det är mycket som gör att allt som är här påminner om mitt "flick"rum hemma hos mamma och pappa. Liksom jag har inte direkt nå nya grejor, mer än sånt som var nödvändigt då. När jag väl flyttar till hus en vacker dag så är jag ganska säker på att mycket kommer kastas och det kommer istället köpas in en hel del som kommer göra huset till vårat liksom. Så som man verkligen vill ha det!

Men nog om sakprat. Jag har ju beställt en bikini, ja en i två delar den här gången. Jag är typ expert på att köpa en överdel sen när jag kommer på "hm.. jag vill nog ha en underdel" - ja då finns dom inte kvar! Så nu tog jag tag i det hela och beställde mig en HEL bikini från H&M. Tidigare i veckan fick jag sms om att den var påväg till Posten för att sedan komma hem till mig. Tack vare det var jag nästan 100 på att jag skulle få den den här veckan - även om det stått tidigare att jag skulle få den i början på maj.

Så igår när jag kom hem och det endast låg ett kuvert till Sebbe innanför dörren blev jag ju lite ledsen i ögat. Detta vände dock idag när jag fick sms om att paketet tydligen inte kunde levereras hem till mig (har väl för litet brevinkast? haha) utan att det istället blev inlämnat på Coop där det finns att hämta nu, är det inte för bra?

Så nu tänkte jag plocka undan alla dom där smågrejerna som jag nyss nämnde att det är dags att säga hejdå till. Efter det blir det dusch och lite lunch. Sen kanske jag ska ta mig en liten promenad bort till coop då, om det inte får vänta till Sebbe kommer hem.. Nej, vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0