Sunny!

Idag efter att Sebbe nördat klart sitt GTA för ett par timmar så stack vi ut på en promenad i solen. Jag inveg(skriver man så?) min nya jacka även om jag var osäker på att det kanske skulle vara för kallt ännu. Helt fel av mig, det var verkligen VARMT ute! Sommarkänslor ja ♥

Sen tog vi bilen upp mot Willys mm. och när vi kom hem körde jag/vi lite Move. Efter det så tog jag och öppnade balkongdörrarna - men nu var värmen borta, buhu! Men men. Sebbe slog sig ner framför sitt GTA igen (ska han blir nörd nu?) så det är dels lite därför jag satte mig här och gav er några rader :)

Men mer än så har jag nog inte att säga er så nu rundar jag av igen och klickar mig in på hemnet.se istället.

Kommentarer
Postat av: EricSaadeDaily

Ställ gärna en fråga i våran frågestund! :)

Postat av: michelle

sv: tack, känns alltid skönt när någon gillar det man skriver ;) hah

det där med bakning var en bra idé ! :D så kan jag sno dina recept ;)

2011-04-11 @ 16:46:37
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: Linn

Hemnet? Ska ni kolla efter nytt eller vad?

2011-04-13 @ 08:02:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0