Mina älskade bebisar!

Haha, skratta om ni vill men katterna är faktiskt mina bebisar ;)

Så nu ska ni få se hur det såg ut här för en liten stund sen:




Burken lär ju ha snyggaste vilostilen? Som sen gick över till modellande ser det ut som..


Och Maya i min famn.

Nu ska jag minnsan förklara hur söt hon är. Stolen jag sitter på när jag sitter vid datan är väl en såkallad barstol - alltså en lite högre stol än vanliga - så Maya når upp alldeles lagom till "sittdynan" när hon står på bakbenen. Så när jag sitter här så kommer hon ibland (ganska ofta) och går runt nere på backen och jamar och sen så ställer hon sig alltid på bakbenen upp mot sittdynan för att hon vill komma upp! Är det inte för sött?

Sen när jag lyfter upp henne så lägger hon sig i knät som på bilen ovan. Skulle jag putta omkull henne från när hon ställer sig sådär på bakbenen så ställer hon sig alltid så igen, ända tills jag lyfter upp henne. Sötan ♥

Men nej, dags för disken!


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Lilla Maya <3 Hon är för söt <3<3

2011-08-30 @ 21:46:49
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0