19e December

Hej och goddag!

Ska väl rabbla lite om vad som hänt sen sist (tisdag 13e).

På onsdagen (14e) så jobbade jag ju, hade mestadels möten hela dagen med tanke på att vi skulle ha julmys och möten hela dagen, hihi. Alltså var cheferna på jobbet + resten av de anställda - två då de var sjuka :( Men men, inte mycket att göra åt. I vilket fall så blev det till att käka på restaurant sen på kvällen med jobbet, trevlans!

På torsdagen var det också jobb och efter det så åkte vi direkt hem till Sebbes föräldrar för att jag skulle klippa mig. Blev även lite tårta eftersom att svärfar fyllde år. Mums!

I fredags då? Ja då hände väl inget speciellt egentligen, jobb som vanligt. Fast då jobbade jag själv men det gick ju bra det med. Efter jobbat så åkte jag och älsk till ÖB (ja hade ingen lust att lägga så mycket pengar, höhö) och köpte oss en gran, mys! Katterna älskar den också, den är tydligen god.. Fast dom har börjat tröttna på den nu :)

I lördags så åkte vi över till svärföräldrarna igen, fast först åkte vi till Thuns så jag kunde köpa en liten julklapp till min minikusin, hihi! Efter det så åkte vi i alla fall över det Sebbes moster för lite julmat, första för mig i år! Fick även träffa ett litet kusinbarn som är typ 1-2 veckor (tror jag) så liten så! :)

Sen så var det söndag. Då åkte vi över till bror och sambon för att kolla in deras hus nu när de renoverat en del, målat om och rivit vägg och så, blir skita bra! :) Fick även Sebbes andra julklapp som hittils har varit hos John, då det är han som fixat fram den åt mig, höhö. Men men, det var trevligt i alla fall!

Hann även åka förbi mor&far en snabbis, bara pappa och andra brodern hemma visserligen, men ändå, höhö.

Men ja, nu är det måndag. Har jobbat och köpt en liten julklapp till mormor + en present till mor som fyller 50 på torsdag! Vi köpte även en julskinka, MUMS!



Debut av mixern som sambon köpte till mig. Blåbärs/jordgubbs smootihe


Soffmys ♥


Julklapparna! Fast har kommit till några fler sen bilden togs.


Julgranen och Burken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0