Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Åh.. Detta är svårt men ändå inte.

Jag önskar att jag var miljonär. Jag drömmer om ett hus där jag och Sebbe ska bo tillsammans med glada katter och bebis. Jag önskar att jag var miljonär för att jag skulle kunna bygga ett eget hus, rejäl dröm ;) Sådan som aldrig slår in. Men ja, flytta till hus med Sebbe, katter och barn, det kommer slå in. Så småningom.

Annars har jag väl egentligen inga speciella mål. Bara att fortsätta lyckas i mitt liv som jag gjort det senaste året. För mig har de senaste åren (under tiden jag varit tillsammans med Sebbe) bara flytit på åt rätt håll. Kollar jag tillbaka är det inte mycket jag kan tänka på med en tår i ögat. Bortsätt från att min käre morfar lämnade oss kring förra julen - får se hur detta år blir!?

Jag blir bara glad för allt har bara gått uppåt det senaste året. Jag menar typ såhär:

INNAN FLYTT!
Jag tog studenten den 12e juni.
Den 17e förlovade jag mig med den bästa.
Jag gick med i Arbetförmedlingen den 30e
Och fick en Jobbcoach som jag började träffa den 2a augusti. (han var goodie och snällisch)
Firade ett år med Sebbe den 26e september.
Den 30e började jag få money från AF, glädje för mig ;)
Den 10e oktober så var jag på min första lägenhetsvisning. Självfallet med Sebbesöt.
Den 18e började jag en 3månades praktik (genom af)
(lite då och då nu så fick jag även jobba som tim.vik. på förskolor osv.)
12e november så var det dags för en ny lägenhetsvisning (den första stack iväg i priset så vi gav oss på hyres)
16e,22a,23e,25e & 26e var det ytterliggare visningar (dock var alla i Enköping så vissa var bara Sebbe på och vissa var ingen utav oss på) 
Den 29e så var en utav lägenheterna våran.
Så den 3e december åkte vi hit för att välja ut tapeter då den skulle tapetseras om.
Den 22a december flyttade vi hit. Även två missar.
Den 25e lämnade morfar ♥

EFTER FLYTT!
Den 27e december begav jag mig till AF här.
Den 3e januari började jag ringa förskolor.
(även här blev det nu jobb lite då och då)
Den 14e ringde AF och undrade om jag ville ha en praktik som kunde leda till jobb? Eh ja? Gick för att träffa L för att se vad det var för något.
Den 15e började min praktik som skulle vara i 3 månader.
Den 13e maj var pratiken slut.
Den 16e började jag jobba där, 60% (med ansvar för byten&returer!)
17e juni så hade jag haft en ring på fingret i ett år!
27e så flyttade jobbets lager till en större lokal (började bli kaos på andra stället)
Under augusti började jag jobba 80%.
Den 24e gjorde jag något som bara Elin och älsk vet om ;)
Den 26e september firade jag och älsk 2ÅR!

Okej ja nu kanske ni ser vad jag menar? Att allt bara ska fortsätta i samma rikting ;)


Jag i min kaoshörna på jobbet en helt vanlig dag. För någon dag sedan.
Bilden tog Jelena när jag satt i telefonen med Klarna ;)

Och tröjan FICK jag från jobbet ;) Annars kostar den 590kr, snälla chefer? Ohja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0