Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Åh.. detta var svårt.. (egentligen kanske inte, men svårt att skriva om ;)) Ja, vad vill jag ha? Nu är jag väl lite rolig här och säger att jag vill ha god mat. Det kan jag tyvärr inte få heller för vi har inget kul i frysen och vi kan inte handla, eller kan vi?


Sebbe var på julbord igår. Skulle ta en buss hem runt elva, han orkade inte gå ut efter så han skulle ta det lugnt. Sen ringer han. "Du jag kommer hem lite senare". Varför tror ni det? Bara gissa.

"Jag är på sjukhuset för ja har brutit handen, högerhanden" Liksom vad är oddsen för att det är SEBBE som råkar ut för detta? Inte direkt ovanligt...

Men men, idag kom han hem, tackvare snälla vännen Robin som skjutsade hit honom. Vi plastade nyss in hans arm för att han skulle duscha.. åh vad jag ser fram emot de närmaste veckorna (eller hur länge man nu har gips?)
Älskling, vill du gör det?
Älskling, vill du hämta det?
Älskling, jag kan inte göra si eller så, tänk på att jag har brutit handen
.

Åh underbart.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0