Nytt!

Är det inte för underbart? Det står en ny säng i sovrummet nu! Ooh vad skönt säger jag bara, 180 istället för 120.. gaaanska stor skillnad? Eh, ja!

Den största skillnaden är kanske höjden, haha helt sjukt hög den är.. ser ju lite konstigt ut kanske men det löser nog Sebbe på något vis. Han har planer på att såga av benen på sängstommen?! Han är smart han ;D

Sitter och glor på Let's Dance nu efter en dag i full rulle. Först jobbet till fyra (praktiken) sen blev det jysk och kolla säng, sen blev det hem och mäta höjden på sängstommen, sen blev det tillbaka till jysk och köpa sängen och sen blev det hem.. bära in sängen, bära ner sängstommen från vinden, plocka ihop allt, baka lite tills imorgon, äta, duscha.. sen var kl. 20. Ja nu har ni hela min dag, haha. Intressant?

Imorgon kommer i alla fall svärföräldrarna och även mina föräldrar hit. Bjussar dom på lite fika och (därav baket idag) prat, eh ja.. Men nej, nu ska jag kolla vidare på Let's Dance, se vem som åker ut? Ville mest bara skvallra om nya sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0