Arbetsförmedlingen.

Hade satt klockan på kvart över åtta imorse men eftersom att jag inte kunde somna om och att det då mitt i allt även kom en plogbil och skulle ploga utanför så bestämde jag mig för att gå upp redan vid tjugo i åtta. Nu i efterhand var det ganska skönt. Bara ta en lugn morgon innan jag sen vid nio vände stegen bort på AF. Har ju fått en del tiden där nu framföver. Dessa möten som jag missade i Fagersta då jag "lyckat" nog alltid blev utringd.

Jag hade lite fördommar kring dom här mötena dock. "Kul att sitta där med massa folk i samma ålder när man inte ens har någon aning om vem någon ens är". Jag tror jag tar tillbaka det nu. Det var faktiskt ganska kul. Fick lära känna varandra lite och även gissa ålder och allt sådant om hon som var ansvarig, vart faktiskt en del skratt och ja det var inte alls så farligt som jag trodde. Så det ska nog bli skönt att gå dit på onsdag och sen en gång i veckan ett par veckor framöver. Komma ut lite och faktiskt få träffa lite annat folk än bara katterna, Sebbe och personalen i kassan på någon affär - haha!

På tal om affär. Lär nog sticka dit snart i alla fall, köpa lite grädde och lingonsylt. Gott och blanda? Haha. Nej. Sen ska jag nog ta och kila ner i tvättstugan och kolla om det finns någon ledig tid snart. Men först - lite paj&vaniljsås ♥


Kommentarer
Postat av: K a t t i s -v-

haha jo jag blir galen för katterna är så tjocka så dom river ju ner allt .. :p haha nej det är våra för gamla å lata för att göra som tur är :)

2011-01-17 @ 19:57:17
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0