Bara massa jobb!

Hejsan hejsan!

Var ju ett tag sen jag skrev nu, anledningen är att jag i måndags blev utringd och när jag var där bad dom mig jobba igår(tisdag) också och när jag var där så bad dom mig att jobba idag(onsdag) också, haha. Så det kan bli när det är så mycket folk som är sjuka.

Igår när jag kom hem hade jag fått ytterliggare ett paket från CDON men denna gång så var det en film - I rymden finns inga känslor. Dock tror jag att trailern om filmen visar liiiite mer humor än vad som är med i filmen? Nåja, nu har jag sett den i alla fall :)

Idag när jag kom hem, så stack jag iväg till Arbetsförmedlingen. Skulle höra om dom kunde skriva under mitt papper idag. Eftersom att det ska skrivas under den 29:e varje månad och det denna månad är på en lördag så fick det lov att bli idag (dom har stängt på torsdagar av någon underlig anledning). Han sa att man egentligen inte fick, men han sa att vi väl kunde göra det ändå. Jag ska ju liksom hem på fredag - dags för morfars begravning, så tyvärr orkar jag inte släpa mig till AF först för en underskrift? Dom har väl ändå inte öppnat innan jag åker hem då så.



Nåja. Nu har jag klottrat ner lite onödig information så nu ska jag bara svara brors kommentar om inlägget Besök!:
Ja du får gärna titta förbi när du ska hämta din kamera också. Bara du säger till innan så vi är hemma ;)

Angående kanalerna så behöver du inte hjälpa oss mer. Vi hade nämligen inte alla kanalerna som vi skulle så nu har vi fått en "box" så vi har alla kanalerna som vi ska :)



Ja, tack för mig nu ska jag.. göra något.

Kommentarer
Postat av: michelle

sv: hoppas jag med :( ringt runt överallt till såna hittegodsställen. Skulle ringa tillbaka i morgon, det var ju såna fårskinnsvantar. asvarma.

ja, men känns lite mesigt ;) haha

2011-01-26 @ 19:08:38
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

SVAR: okej :) Går det bra om vi sover kvar hos er sen när ni har inflyttnigsfesten :P?

<3<3

2011-01-27 @ 09:28:14
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: haha, ja, jag överlever ;) Jodå, det är bara fint med mig.. Känner med så ibland, älskar mina kommentarer men de tar en massa tid och svara på dem ju :P



Ska du hitta på idag då? :)

2011-01-27 @ 11:28:55
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: John

Va bra, då hoppas vi bara min kamera är klar snart. :)

2011-01-29 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0