Good work!

Tjenamorsen!

Vaknade med ett ryck imorse vid åtta då jag hörde massa sirener. Dom lär väl ha åkt i närheten då eftersom att dom hördes så tydligt men ja, eftersom att jag vaknade så tvärt så vart jag klarvaken så det var bara å gå upp det. Kul ;)

Nåja, har duschat och käkat frukost och hunnit ringt vettiga samtal samt pratat med mamma en sväng. Dock vart ett utav dessa vettiga samtal inte klart då det var upptaget så jag får prova om ett tag igen.

Nåja, vill bara informera er om att ni som har katter, i alla fall kattungar, måste hålla full koll på dom och inte ha några sladdar liggandes framme om så för någon minut. Min mobilladare är nämligen söndergnagd. Tur är väl att jag har två sladdar till datan så jag får ladda genom datan tills jag köpt mig en ny laddare. Så kan det gå när man har möss till katter.. katter till möss? Nej, dom är katter men beter som bara som möss. Riktigt feta råttor kanske!

Nåja, nu ska jag väl ringa en gång till sen ska jag skriva in lite viktiga dejter i min almenacka ;) Work work.

Sen blire nog baka. Mumma. Fast vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0