Home..

.. hos mamma och pappa då alltså ;) (Nu är det cp-intetnet här så jag kan inte hoppa neråt i raderna med andra ord kommer det bli lite plottrigt dehär) I vilket fall så var det begravning igår. Våran älskade morfar är nu påväg någon helt annanstans, men jag vet att han får det bättre nu. Älskade morfar. Idag, alldeles strax så ska jag pysa över till Amanda. Ska se hennes nya place och sen ska vi nog även ner på en fika också, som det lät som igår i alla fall? ;)Sen när jag umgåts klart med henne så blir det nog hemfärd igen, tillbaka till Enköping, tillbaka till missarna och tillbaka till mitt egna lilla liv, haha. Nåja, nu ska jag nog göra mig klar, inte för att jag har så mycket att göra klart men ändå, haha.

Kommentarer
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

och du skriver bra för övrigt.



Ta hand om dig, kram!

2011-01-29 @ 22:32:00
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0