New in!

Idag har inte mycket hänt. Fick sova ut - om man räknar 9 till sova ut? Ja jag kan inte sova mycket längre här, sällan jag gör det i alla fall. När jag vaknade så började jag med att ringa och prata med en förskola. Sen efter det så har jag vart ner på stan lite. Köpte ett nagellack och en skjorta. Kanske kan visa sen?

När jag kom hem bestämde jag mig för att baka lite chokladbollar. Eller man kanske inte bakar dom? Man bara kladdar ju ihop dom liksom, haha. I vilket fall så är dom klara nu, dom står i kylen. Kanske är dom ätbara? Kanske är dom äckliga?

Det får jag se sen, för nu ska jag hoppa in i duschen och sen tänkte jag måla naglarna så det är klart. Vill ha dom målade tills imorgon så..


Jag vill ha sommar ♥


Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

åh hur gör man Nbollar ;) ?

2011-01-28 @ 16:00:01
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0