Så det kan bli.

"Men jag kan ju tillexempel säga dig att varje gång jag gör något som påminner om vuxenlivet så drömmer jag mig oftast bort till att jag står i vårt hus eller vår lägenhet och fixar det där för vår del, för oss. Anledning? Jo, troligtvis för att det är något som jag verkligen vill. Bo med dig. Själva, bara du och jag. Eller ja, katterna också då. Förstå själv vad underbart att alltid somna bredvid den man håller som mest kär eller att alltid få vakna upp bredvid den. Att alltid få pussas godnatt eller hejdå då någon av oss eventuellt ska till jobbet. Jag kan i alla fall inte se något negativt i det. Sen vet man ju att man har någon som väntar på en där hemma också."

-
skrivet någon gång kanske i mitten på förra året.






















your arms feel like home ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0