Lördag

Jag tror det blir så att vi beger oss hem till svärföräldrarna idag. Sebbe har nämligen lite grejer att göra på rallycrossbilen innan vi åker bort så då känns det bättre att åka dit ikväll än att åka iväg tidigt imorgonbitti, smart va? ;)

Så idag blir det med andra ord att packa ner allt, ta ut alla sopor (inte så kul att ha dom ligga och mögla i en vecka liksom...) duscha, sen ja.. ta med oss kissarna och fara till Tuna.

Så nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen så jag kan packa klart alla grejer :) Skriver kanske någon annan gång, vet inte riktigt hur jag ska kunna uppdatera från Motala för datan blir troligtvis kvar hemma? Hm, får se. Hejdå.


Förövrigt så tycker jag att min kära pojkvän är duktig på jobbet ;)


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Sen vill jag komma till dig en sväng, om det är okej :) <3

2011-07-16 @ 14:00:00
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: michelle

sv: haha inte bra för hjärnan! Jag har spelat sen klockan tre idag. Och nu är klockan halv tolv. Typ, var tog tiden vägen? hah

2011-07-19 @ 23:40:06
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0