Oj..

Goddagens!

Jag har typ blivit sämst på att uppdatera, för jag kan inte riktigt kalla gårdagens inlägg så intressant? Mest fina bilder.

FÖRST vill jag säga bigbigbig grattis till finaste Nathalie som i förrgår fick en lite tös! Ja, mer än så vet jag egentligen inte eftersom att hon är kvar på BB. Skit samma, GRATTIS! ♥

I vilket fall som helst. Gårdagen på jobbet bestod mestadels av att vara ute vid blivande lagret (dock inte i just våran lokal) eftersom att vi fick leverans. Ja det var runt 420 kartonger. Skulle varit 12 pallar tror jag, men eftersom att dom som skickar leveransen typ är sämst på att packa allt så packar dom hellre på höjden än att skicka några fler pallar. Vet ni vad det resulterar i? Jo, att allt vickar! Inte nog med det, alla pallar var vi typ tvugna att packa om för att kunna köra ner dom till ett annat lager. Inte så kul om allt skulle vicka när vi höll på och flytta liksom..

Jag tror att det kom 12 pall, om inte så vet jag inte, i slutändan tror jag i alla fall att vi fick ihop det till 16 pall. Hm.. Blev en del med andra ord.

Nåja. Idag har jag bara setat med returer hela dagen så det är inte så intressant. Imorgon då? Jo, då ska jag ut och äta med jobbet på lunchen. Dom har bett mig och S ta på oss lite finare klädsel, undrar vart vi ska äta egentligen? Återstår väl att se kanske ;P I vilket fall så har jag haft liiiite problem att välja klädsel. Inte så lätt att hitta något snyggt som ändå går att ha på jobbet, visserligen funkar det ju med ombyte, men nej, jag tror jag har hittat på något dugligt nu :)

Fick hem en film idag också eftersom att dom hade något specialerbjudande där jag kunde få en film för 9kr!! hos CDON.COM. Helt sjukt lågt pris. Visserligen på utvalda filmer så hälfen av filmerna hade jag redan sett/hade dom redan, andra hälfen hade jag ingen aning om vad det var för något. Så jag utnyttjade youtube lite och kollade på massa trailers (hur man nu stavar). Kom i alla fall fram till några filmer som verkade bra så jag beställde en av dom. Men den ska jag spara till på fredag! Då är det ju nämligen så att jag och älsk firar 1 års förlovning så jag hoppas på myskväll!

Filmen heter i alla fall The taking of pelham 123, någon som sett?

Kommentarer
Postat av: nathalie.

tack :D (lite sent;)

2011-06-29 @ 10:15:53
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0