Slott!

Tjohej Tjohej!

Som jag skrev igår skulle det bli lunch med jobbet. Skrev också att dom hade bett oss ta på oss lite finare klädsel, varför? Joo för att vi tydligen skulle bli bjudna på lunch på Haga Slott! Opsi, sicken torsdagslyx!

God mat, skratt och en del fina ord av våra "chefer" eller vad man nu ska kalla dom ;) Känns kul att jag lyckats komma in på ett företag som bara blir större och större, ska bli skitakul att få vara hos dom ett tag nu, får väl se hur länge det varar ;D

För någon dag sen så tänkte jag tanken att jag skulle köpa en bok eller något då alla mina nyaste är utlästa, men då bestämde jag mig för att; Nej, nu ska jag läsa ut ALLA de böcker jag har sen tidigare - ungdomsböcker som kommit i från sådana "Tjej-bokklubbar" som jag var med i för x antal år sedan, kanske är dom löjliga, men jag bestämde i alla fall att jag ska ge alla ett försök INNAN jag köper någon ny. Vad hände då? Jo, kära A & L hade varit gulliga och köpt en varsin bok till oss som vi fick idag! Så se, nu fick jag en bok trots allt ;) Och nej, jag kommer inte spara den till sist utan den kommer jag läsa ut innan jag börjar med någon annan gammal skrutt..

Men nej, nu ska jag minsan väcka gubben min som råkade somna på sängen efter maten. Han sa att jag skulle säga till när jag diskat klar, det är nämligen så att vi ska vandra bort till ICA och köpa lite gottis. Ska kolla på filmen jag nämnde igår, ikväll :) Hoppas hoppas hoppas(!) att den är bra :)

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0