Sämst!

Ja, jag skrev igår att det KANSKE skulle komma mer update, tur att jag inte lovade något med tanke på att jag har blivit typ sämst på att uppadatera här. Bokstavligt talat riktigt sämst.

Nåja, idag har det varit en jobbig dag på praktiken. Det kom nämligen en leverans på kanske 120 kartonger. Dock bar vi inte upp alla idag så det kommer bli en halvjobbig dag imorgon också. Men men, skönt så vi har något att göra i alla fall. Just nu låg vi nämligen rättså mycket före vad vi ska så blir ganska segt att bara stå och vänta in något att göra i princip. Så det var en jobbig men bra dag, haha.

Egentligen har jag inte mycket mer än så här att skriva. Visst är det värdelöst? Kanske inte för er del, för ni läser ju aldrig min blogg ändå ;) Men skit samma. Jag ska snart börja med maten ändåså (om närmare en timme men aaaaja) så jag kan lika gärna kila, kanske ska jag baka lite för ovanlighetens skull?

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jag läser ALLTID :D jag är en trogen läsare :D



SV: vad tråkigt :/ Jag som var så sugen :( <3

2011-03-29 @ 17:57:35
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Tack för länken :D<3

2011-03-29 @ 17:57:47
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Ni får skaffa er en egen liten bebis sen :D

Så kan hon/han leka med Mollybus :P

<3<3

2011-03-30 @ 10:35:03
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0