Bullmamma?

Det var inte många som gissade vad jag skulle baka heller. Kanske inte ens är någon som läst? ;) höhö.

I vilket fall så bakade jag detta:


Jäst och mjölk köptes för att jag skulle kunna baka;


Kanelbullar.

Ska jag vara ärlig så tänker jag inte lägga någon energi på att lägga ut något recept. Tror de flesta vet hur man gör? Om ni inte vet så köp ett mjölpaket.


Sen så köpte jag ju center också! För att kunna baka;


Chokladkolakakor.

Anledningen till varför jag tagit kort på bilden i min receptbok är för att dom jag bakade inte alls blev sådär!

Men till dessa så behövdes det i alla fall;



Och hur gör man? Jo såhär;



Ja, jag orkade inte riktigt skriva idag.


När jag stod där och bakade när älsk kom hem så var hans fråga; Ska du bli en bullmamma sen? Haha! Återstår väl och se det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0